Bâb-ı esrar




Malzemeler: 2 yumurta + 200 gr un + 500 ml süt + isteğe göre tuz.  





Un + yumurta + süt ve iyice karıştır. Yaklaşık bir saat beklesin ve pişir... 

Krep üzerine somon + kaşar + çeri domates + maydonoz. Klasiğin dışında bunuda tavsiye ederim... 

Nutella'lı krep çocukların olsun bana çilek reçelli krep gerek ♥

Ben dört yapraklı yoncayı severim, küçüklüğümde bana hediye edilen kolyeden sonra sevdim. Onu kaybettikten sonrada sevmekten vazgeçtim, çocukluk işte... 

İçimde kalmış olmalı ve uğuruna inanmış olmalıyım ki butiğim varken kartıma bile bastırmıştım. Ne alaka şimdi :) Krep tarifi verdim yine çocukluğuma, gençliğime gittim. Ne ise konu dağılmadan hepinize iyi pazarlar...
  

 

2 yorum:

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

hamarat anne seni...ne güzel görünüyor, bide ben yapıyımda gör, baya ekmek gibi oluyo benimkiler hehehe :))))

Sinejan dedi ki...

Efendim bana mı dedin :) İnan güzel oldu, bir tarifim daha var sana feda olsun ve ekmeği unut gitsin.

500 gr un + 1 lt süt + 4 yumurta + bir tutam tuz + 1 yemek kaşığı sıvı yağ + 1 paket vanilya.

Hadi bakalım kolay gelsin...