Bâb-ı esrar


  Bu sabah gözümü bir açtım, karşımda yığılmış ütüler bana göz kırptı, solumda hasta kızım diğer odada sesi gelen hasta oğlum. Neyime güvendim bilmiyorum ama kahvaltı sonrası kalktım bir çorba denemesi yaptım, tabii suyu kesildi! hiç şaşırmadım ve klasik olarak tekrar başa sardım :) Haftaya nasıl bir başlangıçtır bu yaaa!
  Dün Fransa'da 'Anneler Günü' kutlandı. Canım kızım ve oğlum okulda hazırladıkları hediyeler ile çok mutlu ettiler beni. Bakın bakalım neler yapmışlar...
  İyi ki bu melekler var, yoksa günde, haftada hayatta çekilmez. Güzel bir hafta olsun inş Allah...

Şu günlerde çok dinlediğim bir parçayı sizinle paylaşıp işimin başına dönüyorum. Sultan ablama armağan olsun...

3 yorum:

colette dedi ki...

Canım çok geçmiş olsun kuzulara. Sizin oralar hala soğuk galiba :( Canım benim ya ,çocuklar hasta olmasın ! Çok öptüm sizi...

güzel şeyler dükkanı dedi ki...

e ne güzel olmuş kuzular içsin sıcak sıcak.kesilsin genelde kesiliyor o yoğurtlu çorbalar zaten :) önemli olan lezzeti.

Sinejan dedi ki...

Colette; Teşekkürler ablası, kabus gibi iki hafta geçirdim, yağmur, fırtına ve serinledi hava, hala yazı bekliyoruz anlayacağın :( Öpüldün :)

Güzel; Aynen, yoğurtlu ve kesildi :( İkinci deneme başarılı oldu yani tadı güzeldi, bol bol içtik, yani ben hehe :)