Bâb-ı esrar

 
Geri dönüşüm...
 
 
Merhaba kızlar... Nasılsınız bakalım ? Ben iyiyim, çocuk, okul, yemek, tatlı, uyku, gezmek, tozmak arasında haftayı bitiriyorum :) Dolabımda hiç giymediğim bir kot eteğim vardı, her açtığımda gözüme batan cisten, şuna bir hal çare derken yaptım işte bir şeyler...
Öncelikle eteğin alt kısmını kestim. Zamanla ve giydikçe saçaklar oluşacak, beklemedeyim. Sonra aldım elime zımparayı, cep, kemer ve kenar kısımları bir güzel zımparaladım. Eteği üzerine giyip yada altına sert bir destek yerleştirip bütün gücünle yırtmaya çalışacaksın kısacası :)
En sevdiğim renk pembedir, ama kırmızı kot ile çok güzel bütünleşen bir renktir bence, bu nedenle kot kıyafetleri genelde kırmızı ile kullanırım. Elimde yalancı deri vardı, farklı boyda iki yuvarlak kestim ve eteğin kenarlarına diktim.
Küçük bir dokunuşla eteğimi biraz değiştirdim ve içime sindi. Kırmızı başörtü kullanmadım çünkü çok abartılı durdu, denedim yani :) Sonuç olarak yukarıda ki gibi kullanmaya karar verdim...
Zımparanın sonucu fotoğraflarda pek belli olmamış ama eteğe çok hava kattı. Falan filan, canım sıkıldı yaptım işte bir şeyler. Güzel günlerde görüşmek üzere...

4 yorum:

Fransali Gelin dedi ki...

yalniz zimparayla ne yaptin anlamadim canim? Eski dikis ustasisin yani tebrik ederim seni guzel olmus :)

Sinejan dedi ki...

Mersi gelin... Etegi zimpara yardimi ile yirttim, eskittim, yakin fotograf eklerim belki...

CADI KIZIN DIRDIRI.. dedi ki...

Bencede daha şık ve spor olmuş.
Canım ellerine sağlık;)

Swotpisces dedi ki...

eee güzel olmuş, elinize sağlık, bazen dolapları canlandırmak gerekiyor...