Bâb-ı esrar

Prag gezimizin fotoğrafları yarım kalmıştı, işte devamı ve sonu...
 
















6 yorum:

Seyyah Aile dedi ki...

Merhabalar;
Blogunu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım.
265. takipçin benim.. :)
Prag'ı görmeyi ben de çok istiyorum.. Fotoğraflar çok hoş..
Bu arada, bana da gelirsen sevinirim :)
¦ Sevgiler ¦
http://whiteglaze.blogspot.com
twitter: @_gamzeahmet_

Unknown dedi ki...

Fotoğrafların ve sen ne kadar da hoşsunuz maşAllah BerakAllah :)
Sağlık,mutluluk ve huzur dolu bayramlar diliyorum canım..
Dua ve muhabbetle..

Unknown dedi ki...

Ayrıca güzel sözlerin için çok teşekkür ederim, yoğunluktan uğrayamıyorum dostlarıma,affınıza sığınıyorum.
Hayırlı bayramlar canım :)

GüzelGül dedi ki...

merhaba

bende yaklasik bir ay kaldim orada ve cok begenmisdim.Tekrar gitmek isterim

Mein Blog/Blogum

Sinejan dedi ki...

White glaze; Hoş geldiniz, teşekkür ederim...

Umut sepeti; Teşekkür ederim :) Amin inş, sanada iyi bayramlar...

Güzel gül; O zaman çok şanslısın, biz iki gün kaldık ve tadı damağımızda kaldı. Bu arada iyi bayramlar...

reyhane dedi ki...

Gördüğüm gezilecek yerlermiş..