Bâb-ı esrar

Merhabalar...

Şu günlerde bir sessizlik bir tembellik, anlatmama gerek yok, güncellenmeyen sayfamdan belli sanırım. Mevsimlerden son bahar desem yeridir, yağmur, çamur, bana göre soğuk hatta. Gri günler geçene dek, geçen ay ki Prag kaçamağı ile avunayım...

Soranlara; minik şehrim, şirin şehrim, gelip görülesi derdim ama artık doğrudan Prag'a gidin diyeceğim :)



































Prag'ı çok sevdim çünkü tarih kokuyor, taş duvar ama ne taş duvar...















Binaların mimarisi o kadar güzeldi ki başka bir şey çekmediğim doğrudur. Bana hatırası kalmalı diyerek ekliyorum, umarım sıkılmazsınız...















Bu fotoğraf benim mutluluğum işte. Huzurla oturabileceğim bir mekan ve çiçek...






























































































































































 

0 yorum: