Bâb-ı esrar


 Gece kuşlarını görelim bakalım :) Diz ağrısından uyuyamayınca ve blogu özleyince son hazırladığım masayı sizinle paylaşmak istedim. Yazmak ve paylaşmak bana iyi geliyor... 
 Geçen günlerde Fransız bir çifti kahvaltıya davet ettik, butiğim olduğu yıllardan tanıyorum kendilerini, Romeo adında bir oğulları olmuş ve ne güzel tevafuktur ki ÖmeR ile aynı sınıftalar iki yıldır. Butikte olan görüşmeler evli ve çocuklu olarak eve taşındı. Güzel buluşmalar bunlar...
 Noël için kurabiyeler yapmışlar, bizede hediye ettiler, özenle malzeme listesini saydılar, güvenle yiyebilirsiniz 'helâl' diyede eklediler :) Mis gibi kokan ev yapımı kurabiye, tam bana göre, hepsini hakkıyla yedim bitirdim :)





1 yorum:

Aicha Dalgic dedi ki...

canimcim nasilsin uzun zamandir kimsenin bloguna
ugramiyorum, yeni yilin kutlu olsun ( kutluyorsan
:)) insallah iyisindir ? tarifin çok guzel ozlemistim sizleri
eline saglik ve afiyet olsun , tabiki bende sizleri
seve seve seni bloguma
bekliyorum
bisous bisous
www.fraise-framboise.blogspot.com