Bâb-ı esrar

Günaydın kızlar,

Size bu kadar erken seslendiğime bakmayın birazdan öyle bir uykuya dalacağım ki, annemin beni aramasıyla öğlen ancak uyanırım heralde...
Ama önce kızımın yaz kursu ile Almanya Kehl'de bulunan ve yapımı nihayet tamamlanan caminin fotoğraflarını sizinle paylaşmak istiyorum...
Beni Türkiye'den takip edenler anlamayabilirler ama sanırım bundan sonra anlarlar. Yabancı bir ülkede yaşamak kolay değil, müslüman olmak çok daha zor ama ben bundan şikayetçi değilim. Kişisel olarak iç çektiğim tek konu 'CAMİ' konusuydu, çok şükür olumlu yönde izinler çıkmaya ve bizde camilerimize kavuşmaya başladık. 
Türkiye'ye gidince günlük planlar yapılırken nereye gideceğimiz, nerede, hangi camide namaz kılacağımız daha evden çıkmadan belirlenir, sabah çıkıp akşam dönenlerdenimde :) Ama maalesef burada öyle bir şansımız yok, ya sabah çıkılacak, ya öğle namazından sonra, ilkindi vakti çıkıldığında vay halimize, kendimizi bir giyinme kabininde buluruz, akşama denk gelirsede genelde arabada kılarız! Şimdi annem bu satırları okusa 'Eee sende çıkma' derdi :) Canım annem, bu arada doğum günüydü babam iftar için restoranta gitmeyi teklif etmiş ama ben onlara takılmayı ve minik ailemi peşime takmayı başardım yine, güzel bir yaz akşamında huzurlu bir akşam geçirdik, hepte böyle olsun inş Allah. Ne ise, konumuza dönersek camiye ulaşıp o güzel manevi atmosferi yabancı ülkelerde hissetmek zor yani. Kehl'e alış verişe veya dondurma yemeye gittiğimizde kafamız artık rahat olacak inş Allah. Bu günü gördüğüm için çok mutluyum, paylaşmak istedim işte 'Kehl Moschee'
Huzurlu bir hafta geçirmeniz dileği ile...




2 yorum:

Unknown dedi ki...

ne güzelmiş:))
mutlu olmana sevindim.

Sinejan dedi ki...

Görevini basari ile tamamlamissin seni tebrik ediyorum :) Tesekkürler, bende...