Bâb-ı esrar


 Kolay ve kadınca bu mim hoşuma gitti, güzel şeyler dükkanından. Bakalım çantamın içinde neler varmış...
 Küçük çanta sevmem, mecbur kalmadıkçada kullanmam ve işte olmazsa olmazlarım: Cüzdan; hayatım içinde, telefonum; meleklerimin hatırına taşıyorum, çok kullanırım ama hiç hoşlanmam, not defteri; pek unutkanım her şeyi not etmem gerek, kağıt mendil; iyi bir aile kızı mendilinini çantasından eksik etmezmiş ama benden çok arkadaşım kullanır, anahtarlarım; ilk onları koymazsan kapı üstünde kalırlar hep ve vazgeçilmezim olan sevgili Zeynep'imin hediyesi çanta asacağı. İşte böyle...


2 yorum:

güzel şeyler dükkanı dedi ki...

zevkli bir kadın diyorum başka birşey demiyorum.yada bana hitap ediyorsun diyorum başka birşey demiyorum :) çantana ,cüzdanına,çanta askına,mendiline bile bayıldım.

Sinejan dedi ki...

Teşekkür ederim güzel, kısacası kadınız ve güzel olanı seviyoruz, eksik olma :)