Bâb-ı esrar


Mutluluk Kafdağında kurabileceğim bir düş değil, ama hayatımda beni seven ve düşünen insanlar varsa, Kafdağında olmasamda, mutluluğu bir yerinden yakalamışım demektir...


Joelle telefonumu bu şirin kedi ile süsledi, bir kaç gün sonrada mutfağımın rengine uygun bu tabla ile şaşırttı beni. Kalbimden geçmesini çok iyi biliyor, yani 29 yıldır böyle :-)



Derken tatilden dönen Hafize bana bu dergileri ve hayalini kuduğum şalı getirmiş. Mutlu olmak için bunlar yeter mi ? Yeter, ben daha fazlasını hiç istemedim zaten :-)

Bana gelen tüm hediyeleri burada paylaşacak değilim elbet, ama bu son hafta yüzümü güldüren tek şeyler bunlardı. Çok ihtiyacım vardı ve :-) Allah sizden razı olsun, hep birlikte mutlu olalım inş!

6 yorum:

güzel şeyler dükkanı dedi ki...

ne güzel düşünmüş sağolsun..tablo inanılmaz zevkli bayıldım,dergiler de ne güzel jest..

Sinejan dedi ki...

Evet sağ olsunlar... Yalnız bu dergiler ile bu blog işini ciddiye almak zorundayım artık, ayıp olur yani :-)

Adsız dedi ki...

hepsi birbirinden guzel, Allah gule gule kullanmayi nasip etsin..
dergilere imrenmemis degilim dogrusu :(
bende istiyorummmmm
emine

Sinejan dedi ki...

Amin canim... Daha güzelleride senin olsun... Paylasalim, sag selim seninkileri bi teslim edeyim önce :-)

hafize dedi ki...

Ne mutly bana eger begendiysen, gule gule kullan, e tabi artik sana iş düştu, bekleriz begendin tarifleri..

Sinejan dedi ki...

Teşekkür ederim, banada ne mutlu :-) Eee şart artık, büyük bir zevkle yapacağım hemde :-)