Bâb-ı esrar


Uykulu gözlerle döndüm rüyamdan
Sana sarı laleler aldım çiçek pazarından
Sen olmasan buralara gelemezdim ben
Sevemezdim bu şehri anlamazdım dilinden
Nasıl bir sevdaysa bu karşı koyamam
Dayanamam kıskanırım seni paylaşamam
Satırlar uçar gider aklımdan
Sana sarı laleler aldım çiçek pazarından
Uykulu gözlerle döndüm rüyamdan
Sana sarı laleler aldım çiçek pazarından
Sen olmasan buralara gelemzdim ben
Sevemezdim bu şehri anlamazdım dilinden
Yeniden başlasam bu sefer korkmadan
Koklayıp birbirimizi çöpe atmadan
Satırlar uçar gider aklımdan
Sana sarı laleler aldım çiçek pazarından


(MFÖ)

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Sen olmasan buralara gelemezdim ben
Sevemezdim bu şehri anlamazdım dilinden

mfö yü severim.ama bu sarkiyi siir olarak okuyunca cok hosuma gitti
blogunuda begendim.özellikle fotograflarini

Sinejan dedi ki...

Bende çok severim :) Teşekkür ederim...